divendres, 1 d’abril del 2011

En Sr Bob Esponja ha arribat a il.lusions de sucre





IL.LUSIONS DE SUCRE


En Marc ha demanat un Bob Esponja per pastís d`aniversari, hi no ha estat fàcil no,però ho hem aconseguit ,tant la Lucia com jo li hem posat ganes ,moltes rialles peró moltes i sera veritat alló que diuen que content tot surt millor? eus aquí el resultat


FELICITATS MARC

El pastís es de pa de pessic tipus genovés molt suau i el farcit  crema de xocolata,la decoració fondant de colors, i la inspiració....................



Qui no te en Bob esponja a casa?




4 comentaris:

  1. M'enkanta m'enkanta m'enkantaaaaaaaaa
    Jo en vull un per la meva habitacioooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ke monu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!

    ResponElimina
  2. Perri,q xuli q t'agradi quan tu vulguis ,quina gracia de missatge petonets hermanilla timo molt, ha i no saps las pulgas com el volien qüasi no deixan q se l'enduguin ;D

    ResponElimina
  3. Muy muy linda!!! perfecta y seguramente tambien sabrosa!!!!!!!!!, victoria

    ResponElimina
  4. ais nena es k es tan mona tan perfectaaaaaaaaaaaaaaaa es estupenda m'ha encantat en serio em kedo embobada no puk parar de mirarla jejejejeje a la mama li ha encantat tb jejeje.

    besitos

    ResponElimina