dimecres, 17 d’octubre del 2012

PRIMER ANIVERSARI....


Com ja sabeu hem estat una mica desaparegudes ,això fa que tinguem feina endarrerida per penjar al bloc
Estem una mica atabalades però amb moltes ganes de tornar a estar aquí, així doncs intentarem poder estar més pel bloc que el tenim....  força abandonat
Bé jo he estat mare fa un any,un any ja.... Mare meva!!!!d´una nina preciosa que es diu Clàudia com passa el temps es increïble, així que tocava festeta i festeta grossa una mare enfeinada i atabalada que fa el que sigui per la seva Pollo com li dic jo,així doncs li vaig preparar una festa temàtica de la Hello kitty,com encara ella no parla escullo jo aquest any, l´any que ve ja serà ella qui em dirà el que vol que li faci, com els nens de la Sandra que ja manen ells





La garlanda feta a mà

El pastís

5 comentaris:

  1. Moltes felicitats!!! Tan a la nena com a la mare, que en aquestes edats no sabria dir a qui li fa més il·lusió jejeje... Una festa preciosa, és que la Hello Kitty dona tant de si. Nosaltres també en varem preparar una quan l'Annie va fer els 6. Com passa el temps!!! Aprofita-ho!!
    Petons

    ResponElimina
  2. !Hola!!! SOC LA TEVA VEINA (ENAMORATS DEL TEU GOS....) MOLTISIMES FELICITATS PER EL PRIMER ANIVERSARI DE LA PEQUE...
    ESTAS FETA UNA ARTISTA!!! EL PASTIS ES IMPRESIONANT I !!!!!ROSA!!!!!!!
    TENS QUE FER CURSETS A CASA TEVA JO ESTARIA APUNTADA LA PRIMERA.

    UN PETO

    ANNA

    ResponElimina
  3. Moltes gracies Catieu per seguir mirant el nostre blog encara que el tinguesim abandonat....!!
    Encara que no hem penjat res al blog aquet temps hem seguit tots i cada uns dels blogs de interes per nosaltres i tu ets una de elles. gracias
    Petons

    ResponElimina
  4. Gracies Anna tambe a tu per veure els nostres treballs, em fa molta ilusion que os agradi com treballem..
    Gracias
    PETONS

    ResponElimina
  5. M'encanta, quin pastís tan maco i divertit! Felicitats boniques!

    ResponElimina